Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Lip Balm Review



Ήθελα από καιρό να σας γράψω για τα υπέροχα Baby Lips της Maybelline, που όλοι και κάπου θα έχετε δει, τα οποία χρησιμοποιώ εδώ και καιρό και τα έχω λατρέψει. 
Μπορείτε να τα βρείτε σε σουπερμάρκετ, στα Hondos Center και σε πολλά μαγαζιά με προϊόντα ομορφιάς και φαρμακείου. 
Οι τιμές τους είναι περίπου 3,50 ευρώ το καθένα. 



Αρχικά το αγαπημένο μου, το Hydrate.

Είναι πάρα πολύ ενυδατικό, με το που το βάζεις νιώθεις αμέσως πολύ καλύτερα.
Σου αφήνει μία ελαφριά μυρωδιά, που μοιάζει με γλυκό λεμόνι.
Έχει spf 20.
Δεν έχει καθόλου χρώμα και έτσι μπορείς να το βάλεις πάνω από το κραγιόν σου, για πιο ζουμερά χείλη.
Εγώ το βάζω και σαν βάση για το κραγιόν για να αποφύγω τα σκασμένα χείλη, προτού όμως το έχω αφήσει λίγο να απορροφηθεί.
Φοριέται άνετα μόνο του και κάνει πιο εντυπωσιακά τα τελείως άβαφτα χείλη.




Επόμενο είναι το Peach Kiss, το οποίο μυρίζει καταπληκτικά. Μυρίζει ροδάκινο, πολύ φρέσκο και καλοκαιρινό. Είναι εξίσου πολύ ενυδατικό. Αφήνει μία λάμψη που σε συνδυασμό με το απαλό πορτοκαλοκαφέ (ή και μπορντοροδοκοκκινο) χρώμα που έχει, είναι λίγο άσχημο. Οπότε μαζί με ένα κραγιόν είναι η τέλεια επιλογή και για ενυδατωμένα και για όμορφα χείλη.

                                          
Τελευταίο είναι το Repair, το οποίο πήρα πρόσφατα και δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα για να σας πω.
Αλλά υπόσχομαι ένα update και με τα υπόλοιπα!




Και τώρα πάμε σε αυτά της APIVITA, τα οποία άκουγα από παντού "Ααα τέλεια να πάρεις οπωσδήποτε...".

Αλλά δυστυχώς δεν μου άρεσαν τόσο όσο τα Baby Lips.

Αρχικά νομίζω ότι παγώνουν, ότι γίνονται δηλαδή πολύ στερεά λόγω του κρύου -λογικά- με αποτέλεσμα να μην μπορείς να τα απλώσεις στα χείλια και να τα ζεσταίνεις με πιστολάκι μαλλιών έτσι ώστε να μπορέσεις να τα φορέσεις(!).

Η τιμή τους είναι κανένα ευρώ πιο ακριβή και τα έχω πετύχει μόνο σε φαρμακεία, χωρίς να αποκλείω το γεγονός ότι πωλούνται και σε άλλα καταστήματα.

Επίσης, η μυρωδιά τους εμένα προσωπικά δεν με ευχαριστεί.
Το Bee Princess Bio-Eco Lip Care (το αριστερά) έχει μία μυρωδιά σαν κερί. Το οποίο για να το βάζεις στα χείλια...δεν...
Το Lip Care with Pink Rose (το δεξιά) μυρίζει τριαντάφυλλο λέει. Αλλά την μυρωδιά που έχουν τα λουκούμια με γεύση τριαντάφυλλο. Που τα λουκούμια εγώ τα μισώ. Οπότε...
*Αντίθετα στη μαμά άρεσαν πάρα πολύ οι μυρωδιές τους και ιδίως του πρώτου.

Τέλος, φαίνεται να είναι και αυτά όντως ενυδατικά καθώς και πιστεύω πολύ πιο φυσικά (με φυσικές πρώτες ύλες) σε σχέση με αυτά της Maybelline, που είναι ένα σημαντικό πλεονέκτημα!

Ευελπιστώ στο μέλλον να πάρω και τα υπόλοιπα της σειράς, για να δω αν θα με κάνουν να αλλάξω τη γνώμη μου για την συγκεκριμένη σειρά.





Όσον αφορά την εμφάνιση, τα λόγια είναι περιττά. 
Είναι όλα το ίδιο όμορφα!

                                            

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει; Τι γνώμη έχετε;

Ειρήνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου