Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Ένα "γλυκό" καλωσόρισμα!

Γεια σας, γεια σας!


Εδώ και λίγες μέρες σκέφτομαι ποιά θα είναι η πρώτη μου ανάρτηση. Σκέφτομαι... Σκέφτομαι... 
Τελικά αποφάσισα! Μιας και σήμερα ήταν τα γενέθλια μου θα σας καλωσορίσω "γλυκά". Με τι άλλο; Με ένα παγωτό Oreo, που από όταν το ανακάλυψε η αδερφή μου, έγινε το αγαπημένο μας! Είναι ΠΑΝεύκολο, γρήγορο, με λίγα υλικά και very yummy! Σήμερα το χρησιμοποιήσαμε για το στήσιμο της τούρτας, την οποία δυστυχώς ούτε μία ολοκληρωμένη φωτογραφία δεν προλάβαμε να βγάλουμε, αφού έγινε ανάρπαστη! Μέχρι όμως να ανεβάσω τη συνταγή... ορίστε μερικές φωτογραφίες για να μπαίνετε στο κλίμα...!

Το παγωτό με μπισκότα OREO





Κατά την παρασκευή της τούρτας




Τα μικρά ξετρελάθηκαν!

Εύχομαι... αυτό το ταξίδι στον κόσμο της δικής μου οικογένειας, που σήμερα ξεκινά, να σας βρει συνοδοιπόρους! Θα χαρώ πολύ να ταξιδέψετε μαζί μου!


Ειρήνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου