Δευτέρα 17 Αυγούστου 2015

Ένα τριήμερο στην Πάργα

Αρχικά μία συμβουλή:
Αν μπορείτε να πάτε έστω και λίγες μέρες διακοπές τον Ιούνιο, να πάτε.
Διότι και μαυρίζεις και όλα τα ρούχα σου δείχνουν πιο ωραία πάνω σου -χοχο- αλλά και σου φεύγει από το μυαλό το γεγονός ότι δεν πήγες ακόμα διακοπές και άντε πότε θα πας κτλπ κτλπ...

Εγώ με μία φίλη μου, λοιπόν, κανονίσαμε στα γρήγορα ένα τριήμερο στην Πάργα.

Πρώτα πήγαμε Ηγουμενίτσα, όπου φάγαμε πρωινό και ήπιαμε καφέ και μετά από εκεί πήραμε το λεωφορείο για Πάργα.

Το ξενοδοχείο που μείναμε λεγόταν "Parga Princess" και ήταν από τα καλύτερα που έχω πάει.

Πεντακάθαρο, πολύ καινούργιο και μοντέρνο, με υπέροχη διακόσμηση, φοβερή θέα -και βουνό και θάλασσα, αναλόγως το δωμάτιο- και κοντά σε μία από τις καλύτερες παραλίες της Πάργας, το Βάλτο.

Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν ότι όσο εμείς είχαμε πάει για το μπάνιο μας στη θάλασσα, όχι μόνο μας καθάρισαν το δωμάτιο, αλλά μας το συμμάζεψαν και όλας. Για παράδειγμα, είχαμε τα παπούτσια μας ουσιαστικά πεταμένα (ντροπή!) πίσω από την πόρτα και μας τα έβαλαν το ένα δίπλα στο άλλο. Επίσης είχαμε αφήσει στο κομοδίνο ένα μπουκάλι νερό, ένα after sun και ένα αντηλιακό και ακόμα και αυτά τα βρήκαμε παραταγμένα σε μία σειρά από το ψηλότερο στο χαμηλότερο!!

Γενικά ήτανε τοπ επιλογή το ξενοδοχείο και θα το καταλάβετε και μόνοι σας στις παρακάτω φωτογραφίες...

Για να πας από το ξενοδοχείο στην παραλία του Βάλτου υπήρχε δρομάκι με τον οποίο μπορούσες να πας με τα πόδια, αλλά δεν θα το πρότεινα, ιδίως στο γυρισμό που είναι και ανηφόρα, γιατί... μέσα στη ζέστη, να περπατάς αρκετή ώρα, κάτω από τον ήλιο... εεε κουράζεσαι!
Οπότε μπορείς να καλέσεις ταξί -η κάθε διαδρομή προς την παραλία αυτή ήτανε 4 ευρώ- και να πας ξεκούραστα.

Η παραλία του Βάλτου είναι πάρα πολύ ωραία. Καταρχάς, έχει άμμο και τα νερά είναι, αν και λίγο κρύα, πολύ καθαρά. Έχει διάφορα μαγαζιά-beach bar που έχουν και τις ξαπλώστρες στην παραλία. Εμείς καθόμασταν στο "Cape North West".

Όλο το μεσημέρι πίναμε εκεί τον καφέ/σοκολάτα/τσάι/γρανίτα μας, κάναμε το μπάνιο μας, την ηλιοθεραπεία μας, παίζαμε ρακέτες, τρώγαμε και κανένα μπισκοτάκι ενδιάμεσα και απολαμβάναμε τη θάλασσα, ενώ το απόγευμα πηγαίναμε πάνω στο εστιατόριο για φαγητό.

Τα βράδια, αφού ετοιμαζόμασταν, πηγαίναμε στο κέντρο της Πάργας.
Εφόσον δεν είχαμε αυτοκίνητο, καλούσαμε ταξί και πάλι με 4 ευρώ μας μετέφερε στην Πάργα, όπου να πω ότι ήταν πιο μακριά από το ξενοδοχείο σε σχέση με την παραλία.

Εκεί παίρναμε ένα παγωτό στο χέρι και κάναμε βόλτα. Αν και Ιούνιος είχε πάρα πολύ κόσμο και οι περισσότεροι ήτανε ξένοι τουρίστες.

Λίγο πριν τα μεσάνυχτα πηγαίναμε στο μαγαζί με τα καλύτερα κοκτέιλ και την υπέροχη θέα, στη Βεράντα.

Βρίσκεται ακριβώς εκεί στο λιμάνι, ανεβαίνεις κάτι σκαλιά και έφτασες!

Ειλικρινά τα κοκτέιλ που έχει είναι απίστευτα. Είναι τέρμα δροσιστικά, στα σερβίρουν σε υπέροχα ποτήρια με πολύ προσεγμένη εμφάνιση και το καλύτερο είναι ότι στο όλο decoration χρησιμοποιούν τα ζελεδάκια "Haribo", τα οποία είναι ο τέλειος συνδυασμός με το ποτό.

...και κάπως έτσι πέρασαν αυτές οι τρεις μέρες των "πρόωρων" διακοπών μου για το φετινό καλοκαίρι!